poniedziałek, 8 maja 2017

Wishlist Inspiration #2

Hej kochani!
Ostatnio wznowiłam bardzo starą serię postów, o pospolitym i bardzo prostym tytule: "Wishlista", lecz w zupełnie innym wydaniu. Jeżeli ciekawi was, jakie zmiany zaszły w tych notkach, koniecznie zajrzyjcie do postu rozpoczynającego serię ponownie (TUTAJ)

Myślę, że większości dziewczyn, każdego miesiąca zdąży uzbierać się mała lista tego, co pragną dla siebie kupić. Wynika to z zarówno pojawienia się nowych kolekcji ubrań w sklepach stacjonarnych, ale także przez reklamy widziane coraz częściej w internecie lub nawet poprzez polecenie czegoś przez, chociażby bliską osobę. Zazwyczaj, niestety nie jesteśmy w stanie spełnić wszystkich naszych zachcianek (czasem bywa ich naprawdę sporo), więc warto zbierać i zapisywać te nie zrealizowane życzenia w jednym miejscu, by przy najbliższej wypłacie móc do nich wrócić :) 

W tym miesiącu moją szczególną uwagę zwróciły:


Jak widać powyżej, tego miesiąca do mojego gustu szczególnie przypadł dość nietypowy motyw - mleka. Koszulki, bluzy, duży kartonik, kilka małych, na czarnym lub białym tle. Ten wzór jest moim ulubieńcem miesiąca!
Ostatnimi czasy rozglądam się także za nowymi creepers'ami, dlatego też zamieściłam je na zdjęciu powyżej. Te, które znalazłam z pewnością będą wyróżniały się w tłumie. Sądzę, iż właśnie przez ten nietuzinkowy, srebrny kolor bardzo je polubiłam.
       
Która z dzisiejszych rzeczy, umieszczonych w kolażu najbardziej się wam spodobała ?


Poprzedni post z serii:

6 komentarzy :

  1. Bardzo fajne rzeczy :)
    Przepiękny wygląd bloga <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Awhh. Creepersy. Cudne są. I ta biała koszulka z mleczkiem. Poluję na nią już od dłuższego czasu.
    I masz cudowny nagłówek ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wygląd bloga ! Podoba mi się ta koszulka z mlekami :) Jest taka nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha mi też ostatnio wpadł w oko motyw mleka! fajny jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.