czwartek, 11 sierpnia 2016

Me on YouTube + session !

Hej kochani ! 
Już od dawna na snap'ie ----> wersquu mówiłam wam o moich planach założenia własnego kanału na YouTube. Od początku istnienia bloga ten pomysł siedział gdzieś głęboko w mojej głowie i powoli dojrzewał, by w końcu wypłynąć na światło dzienne. Idealną okazją okazał się czas wakacji. Mnóstwo wolnego czasu, ładna pogoda i idealne, naturalne oświetlenie. 



Zaczęłam rozmyślać nad ogólnym planem działania i nagrywania oczywiście. Wystarczyło zakupić statyw, zabrać ze sobą moją ukochaną panią fotograf, Karinę i kilka ładnych outfit'ów. Tak na serio, to napisałam dokładny scenariusz zwiastuna, zapakowałam potrzebne ubrania oraz dodatki w zakupowy wózek mojej mamy i wyruszyłam po Karinę.



 Nagrania zajęły nam ponad dwie godziny. Obrałam sobie dość trudną strategie, gdyż musiałam dziesięć razy przebierać górną część garderoby, tylko po to, by stanąć na białej ścianie jakieś dwadzieścia sekund i się pouśmiechać. Trochę bezsensu, ale tak wyobraziłam sobie zwiastun i musiałam mój pomysł za wszelką cenę zrealizować. Karina też miała nie lada trudne zadanie, dlatego że tak naprawdę nigdy jeszcze nie nagrywała mnie przy pomocy statywu. Jak dotąd była tylko fotografem, a tym razem musiała wcielić się w rolę kamerzysty. 




Sam zwiastun wyszedł dość długi, jak na zwiastun, ale nie chciałam go skracać, gdyż w pewnym sensie jego długość oddaje to, jak pisze na blogu - zawsze za dużo i zawsze za długo. Po nagraniach zdążyłyśmy zrobić jeszcze kilka zdjęć w tym samym outfi'cie, który pojawił się w filmiku. Nasza łąka, na której prawie zawsze robimy zdjęcia wyglądała tego dnia naprawdę pięknie. Zamiast zwykłych, zielonych chwastów ukazały się cudowne, żółte i białe kwiaty, a mój wianek na głowie idealnie się w to wszystko wpasował. 



Sweter|Lump|     Spódniczka|Bershka|     Wianek|Primark|     
Dusik|Aliexpress.com (recenzja TUTAJ!)|


Tak, jak powiedziałam w zwiastunie mojego kanału: Oficjalnie otwieram, uruchamiam, rozpoczynam!
Poniżej zamieszczam filmik, który wrzuciłam na YouTube ! Czy wy to rozumiecie ? Zrobiłam to ! 


Dajcie znać co myślicie o tej krótkiej sesji oraz o zwiastunie mojego kanału ?!



Zapraszam do pozostałych postów:
FIT to nie KIT #3
TLEŃ - wieś wspomnień
Tumblr style - POSSIBLE ?!



Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu



10 komentarzy :

  1. Powodzenia w prowadzeniu kanału na Yt. Jest to z pewnością czasochłonne Hobby. Ja już zmykam oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam blogerów i youtuberów, którzy potrafią połączyć czasowo tą pasję :) Naprawdę!

    Przepiękne miejsce do zdjęć - niby łąka, krzaki, a jednak jest taki inny niepowtarzalny klimat!! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i ogólnie wygląd bloga!
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwszy raz, to filmik jest okej - pewnie sama lepiej bym go nie zrobiła :P
    Zdjęcia na łące mnie natomiast zachwyciły - te wszystkie kwiaty, zieleń i żółć pięknie kontrastują się z jasnym ubiorem.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia ! Powodzenia na yt <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z youtube-m :)!
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwiastun przypomina trochę filmik z outfitami. Tak czy siak świetna robota dziewczyny, bo wyszło wam świetnie. Życzę powodzenia z kręceniem filmików. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    Zapraszam również do przeczytania blogów moich znajomych: recenzumkomiksiarza.blogspot.com
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pasuje ci ten kolor włosów, postarzał cię

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.