sobota, 27 lutego 2016

... z odwiedzinami w telewizji Bydgoskiej !


Hej wszystkim ! :)
Dzisiaj jeden z tych "luźniejszych" i bardziej informacyjnych postów. Jak już pewnie wiecie (jeżeli czytacie mojego bloga od początku) uczestniczę w szkolnej telewizji oraz kole dziennikarskim i redaguję gazetkę. Od zawsze kochałam pisać, więc przyłączenie się do grupy było czystą przyjemnością z zyskiem na przyszłość. Ostatnio zainteresowała się nami Bydgoska, dosłownie regionalna telewizja TVP3. Jest to dla naszego kolegium redakcyjnego ogromny zaszczyt. Nadmienię nieskromnie, że nasz "Merkuriusz" zdobył osiem razy pierwsze miejsce w regionalnym konkursie na gazetki szkolne. Myślę, że to głównie zainteresowało i wzbudziło podziw Bydgoskiego medium. Dodatkowo, w naszym gimnazjum młodzi dziennikarze mogą rozwijać się także medialnie. Moim zdaniem - idealny news do telewizji. "Młodzi, zdolni i z wizją na przyszłość".
 W każdym razie, dostaliśmy zaproszenie do studia, na krótki, ośmiominutowy wywiad do nowego programu TVP3 - "Region na dzień dobry". Niestety, pani musiała wybrać tylko trzy osoby z ponad dwunastoosobowej grupy. Wybór padł między innymi na mnie, co jest dla mnie ogromnym zaszczytem. 
W studio musiałyśmy być już dziesięć przed godziną siódmą. Oznaczało to tyle, że musiałam nastawić sobie budzik na godzinę 5:20. Wstałam - ledwo, ale wstałam. Wyszykowałam się i ... stało się. Pojechałyśmy do studia razem z naszą polonistką. Nie ukrywam, byłam lekko poddenerwowana - w końcu to program nadawany na żywo. Mówiłam sobie - "Nie denerwuj się, bo źle wypadniesz". Wszyscy w TVP3 byli naprawdę mili, co dodatkowo pozbawiło mnie stresu. Na wizje weszłyśmy około 8 minut po godzinie siódmej rano. Atmosfera studia, kanapa i świetny prowadzący rozładowały całe moje napięcie. Myślałam tylko o kilku rzeczach, w tym - "nie patrz w kamery, nie garb się i bądź uśmiechnięta". Myślę, że zamierzone cele udało mi się zrealizować i po obejrzeniu materiału w domu stwierdzam - jest dobrze.

Wam prezentuję nagranie w całości - dla wytrwałych oraz urywki, w których wypowiadam się ja. 
TUTAJ - link do nagrania na stronie TVP3.




Przygoda z telewizją była dla mnie fajnym i pouczającym doświadczeniem. Zobaczyłam także studio od tej technicznej strony. Dowiedziałam się dużo nowych rzeczy i przekonałam się na własnej skórze, jak to jest być w "tej telewizji". Ciesze się, że moje gimnazjum daje mi takie możliwości!

Koniecznie napiszcie mi, co sądzicie na ten temat i jak waszym zdaniem wypadłam !? :)



Zapraszam na pozostałe posty:



4 komentarze :

  1. Gratuluje !
    Ja tez tam bylam na warsztatach dziennikarskich :) robilismy wszystko od kuchni,ale rowniez przeprowadzalismy wywiad i na niego odpowiadalismy.
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Coś takiego to super zabawa, ale i nauka !
      Świetny blog :D

      Usuń
  2. Ale fajne rzeczy! Zazdroszczę :D
    Życzę większej ilości występów.
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    Swoją drogą, może zainteresuje Cie konkurs, który organizuje na swoim blogu (trzeba kliknąć w banner)? Zapraszam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerknę na konkurs - hhehe :)
      Swoją drogą, dziękuje bardzo !

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.